Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Niğde’de 27 Öğrenci Gıda Zehirlenmesi Şüphesiyle Hastaneye Kaldırıldı

Posted on 12 Mayıs 2026 by Ahmet Doğan

Niğde’de bir ortaokulda 27 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesi nedeniyle hastaneye sevk edildi. Olay, Sakarya Ortaokulu’nda yaşandı. Öğle molasında, bazı öğrencilerin okul dışındaki bir yerden yedikleri yemeklerden sonra mide bulantısı ve halsizlik belirtileri ortaya çıktı.

Okul yönetiminin durumu yetkililere bildirmesi üzerine, olay yerine çok sayıda sağlık ekibi yönlendirildi. Gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan 27 öğrenci, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde kontrol altına alındı.

Hastaneden yapılan açıklamada, öğrencilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikenin bulunmadığı belirtildi. Öğrenciler, tedbir amaçlı olarak müşahede altında tutulmakta olup, mevcut durumda hastaneye yatış gerektiren bir durum olmadığı ifade edildi. Gözlem ve kontrollerin tamamlanmasının ardından öğrencilerin akşam saatlerine kadar taburcu edilmesi planlanıyor.

Olayla ilgili inceleme ve değerlendirme sürecinin, yetkili kurumlar tarafından titizlikle sürdürüldüğü vurgulandı.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Aydın’da Facia: 2 Yaşındaki Hakan Kamyonetin Altında Can Verdi →
← Montella’nın Aday Kadrosunda 7 Yeni Yüz: Milli Takıma İlk Davet Bekleyen Futbolcular

Author: Ahmet Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort avcılar escort esenyurt escort beylikdüzü escort bahçeşehir escort istanbul escort
Office Lisans Satın Al
ataç satın al yazıcı satın al SEO uzmanı